Godiskoma och annat

Var ett tag sen jag uppdaterade här nu. Ja, vad har egentligen hänt sedan dess?

Var ingen hjärnskakning i alla fall efter att jag ramlat i tisdags och slagit i huvudet. Huvudvärken gick över ett tag. Men det var ingen trevlig kväll jag fick.

I onsdags var jag och klippte mig. Tog av ungefär 1.5-2 dm hår, så nu är det lite längre än till axlarna. Men fortfarande går jag omkring med uppsatt hår hela tiden. Vad ska man egentligen göra med sitt hår? Tycker bara det hänger när jag har det nersläppt. Fast det ska det kanske göra?

I torsdags var jag och tränade och sen var jag, mamma, Anna, Marcus och Johan och lunchade på Sultan Palace. Sen åkte jag hem och på kvällen var jag med mamma och handlade på Coop. Skönt att få åka med föräldrarna och handla när man själv varken har bil eller körkort. Lagade god thaikycklinggryta på kvällen. Så mumsigt. Det enda man egentligen behöver för att det ska smaka thai är ingefära och citrongräs. Kommer bli mer thaimat i framtiden.

I fredags hade vi den traditionella långfredagsutflykten till Kåseberga. Köpte lite sill, åt en laxburgare och fikade goda mackor, tittade på Ales Stenar. På vägen hem stannade vi till i Smygehuk och åt årets första mjukglass. Den var god men fy tusan vad kallt det var! På kvällen blev det korvgrillning hemma hos mamma och pappa.

I lördags sov vi länge och sen var det påskmat hemma hos farmor.

Igår (söndag) var vi hos mamma och pappa och åt lamm och potatisgratäng.

Och förutom all denna maten så har det ju blivit godis i mängder, så imorn är det dags att bli satt på sockeravgiftning.

Har varit så skönt att vara ledig. Kan väl inte direkt påstå att jag känner mig pigg på att börja jobba imorn igen, men det blir säkert bra det med. Inte så lång tid till sommarlovet och då får man ju en chans att vila ut sig ordentligt. Och detta kommer bli första sommaren på tre år som jag inte ska flytta. Skönt!

Nu ska jag snart iväg till en främling och spela piano =) Låter väl värre än vad det är. Ska på bröllop om några veckor och jag ska kompa en kille som ska sjunga och idag är första övningstillfället.

Så jag får väl ta och hoppa i lite kläder.

Ha en trevlig annandagpåsk där ute!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Millan

Verkar som att du haft en härlig påsk :)

2007-04-12 @ 07:03:14
URL: http://millan.dk
Postat av: Svahn

Du, jag har heller ingen aaaaning om vad man ska göra med långt hår. Jag lider av svåra frisyrproblem. Vill förändra, men hur????

2007-04-19 @ 21:56:38
URL: http://nenneblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0