Klantarsle

Jag vet inte om jag är ovanligt klumpig eller vad det är, men det känns som om det alltid händer dumma saker med mig.

Var på kursen som vanligt idag. Kände väl inte direkt för att gå dit för jag mådde förkylt, men gick dit ändå. Hade inte hunnit vara där vidare länge innan jag halkade på golvet och slog i hela min vänstra sida och även huvudet. Aj, sa det i hela mig och huvudet började värka och bulta som tusan. Fick gå hem. Ont som tusan gjorde det.

Har legat i soffan sen dess.

Mår bättre nu.

Ska klippa mig imorn. Återkommer med resultatet imorn!

Kommentarer
Postat av: Millan

Men oj! *kramar om* Hoppas att du mår bättre nu igen!

2007-04-04 @ 08:59:52
URL: http://millan.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0