vårfavorit

En sak som många som känner mig vet att något som jag VERKLIGEN älskar är en islatte med hasselnötssmak från Espresso House. Har redan blvit 3 stycken denna veckan =) Efter att ha varit nere i västra hamnen idag med mor, far och Emil och inte fått gå in på E.H. för att köpa en kom jag på att jag faktiskt har både en espresso-maskin och hasselnötssyrop hemma. Så sagt och gjort. Jag har precis gjort min alldeles egna hemmagjorda islatte med hasselnötssmak. Tyvärr så hade inte isen helt hunnit frysa så den blev inte så kall som jag hade velat. Men god är den ändå =) Så nu behöver jag inte spendera otroligt mycket pengar på E.H i sommar. Jag kan göra den själv hemma =)

Annars då? Jag mår bättre i halsen nu, men jag hostar och nyser jättemycket. Har väl fått nån förkylning som visade sig i halsen först.

Var på inflyttningsfest hos syster igår. Blev lite väl mycket vin bara som jag sen fick ångrat, men nu mår jag bra. Var inget gott vin heller så jag förstår inte varför jag drack det.

Menmen...

Ha en skön påskvecka alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0