Det är märkligt...

... vädret ute. Sitter man inne så ser det ut som om solen skiner, eller rättare sagt, solen skiner in genom fönstret. Men så fort jag kom ut innan så var det mulet och mina sol-clips var helt onödiga. Kan inte vädret bara bestämma sig för hur det ska vara? Helst soligt och ungefär en sådär 24-25 grader.

Var ute en sväng i parken och gick nyss. Gick två varv i rätt högt tempo. Var jätteskönt förutom att jag fick ont i smalbenen. Måste verkligen ta och köpa mig ett par bra skor som jag kan gå i. Det är ju skillnad på att bara gå och att .

Känns verkligen som om jag har bestämt mig nu för att verkligen förändra mitt liv. Motivations-samtalet jag hade med Susanne kändes verkligen bra. Visst sa hon en del saker som tog tid för mig att smälta, men det kändes bra. Nu ska jag klara detta och det ska vara permanent. Inte gå ner 10 kg för att sen gå upp dom igen. Kommer ge uppdateringar på hur det går här.

Nu ska jag snart iväg till Make up store och gå på make up-lektion. Fick ju det i födelsedagspresent av systrarna + deras respektive och nu har jag äntligen fått tummen ur och bokat tid. Tar en bild sen med mobilkameran och lägger upp tror jag. Har ju min digitalkamera på inlämning och vet inte riktigt när jag får den tillbaka.

Ha en trevlig torsdag. vart tar dagarna vägen förresten???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0