jobb, jobb, jobb och åter jobb

Så är vardagen tillbaka igen och det är därför jag inte orkat skriva här. När man är ledig i två månader hinner man glömma hur trött man egentligen blir av att jobba och då har jag bara jobbat i två veckor än så länge.

Mitt nya liv går bra, har gått ner en del i vikt redan. Känns skitbra. Får positiva kommentarer från folk på jobb och alla är duktiga på att peppa mig dessutom. Har börjat med måltidsersättning till lunch dessutom. Det fungerar bra. Har smakat 3 olika smaker än så länge, men choklad är den enda som går ner. Alla andra vill bara vända och komma upp igen och de är inte värda det.

Har dock en dålig dag idag. Började med att jag vaknade kvart över fem och kunde inte somna om. En timme låg jag där innan klockan ringde. Värdelöst. Sen började näsblodet. 20 minuter blödde det som tusan. Inte en bra start på dagen. Blödde igen sen på jobb. Känner fortfarande inte att kroppen har kommit ifatt mig idag. Är dessutom supertrött så jag har legat i soffan större delen av tiden sen jag kom hem från jobb...

I helgen blir det dags för kräftskiva hos föräldrarna. Det ska bli kul. Jag har längtat i flera veckor efter vitlöksbröd och majonnäs ,emil säger att det stavas så, men jag tycker mest det ser konstigt ut med 2 n, dock inte samtidigt =) Ska ha en trevlig ätardag på lördag =)

Men nu ska jag åter sjunka ner i tv:n o se på Las Vegas innan jag drar mig mot sängen. Sova!!! Jaaaaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0