Lycka <3

De flesta som känner mig vet att det finns ett band som jag lyssnat på i över 10 år och som jag verkligen älskar. I många år försökte jag få andra att gilla dem oxå, och till slut gick det. Bandet är Kent. Det är nu 11 år sen jag såg dem första gången och i vinter är det dags igen. I fredags släpptes biljetterna till vinterns turné. Tyvärr tog de slut på 45 minuter och jag hann inte boka. Idag släpptes biljetterna till extrakonserter. Var vid datorn en kvart innan och satt och konstant uppdaterade ticnets hemsida tills klockan blev 9. Så nu har jag 4 biljetter till Kents konsert på olympen den 7 december. Yey!!! 17 oktober kommer nya skivan. Ska direkt ut till skivaffären och köpa den. Finns vissa skivor som jag bara måste äga på riktigt!

På tal om skivor så köpte jag en igår. Amy Winehouse's nya skiva. Såå bra den är. Lyssnade på den större delen av eftermiddagen igår. Lite sådär retro-musik.

Nu ska jag snart iväg o träna och sen ska jag ha motivations-samtal med Susanne på form och figur. Bokade in det för några månader sen. Ska bli intressant att prata med henne. Just nu går det jättebra med allting, men jag är lite nervös inför när jag börjar jobba igen. Det är då pressen kommer. Nu har det gått ungefär 1.5 vecka med ordentlig mat, ingen läsk, inget godis och inget onödigt socker. Känner mig piggare och gladare. Åt en glass igår och den njöt jag av totalt.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Christine

Visst är Winehouse gryyym! Ska Anna också med på Kent?

2007-08-01 @ 16:17:55
URL: http://chrillidilli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0