Måndag igen...

Så är det måndagmorgon igen.... Hade ställt klockan på halv åtta så jag skulle ta mig upp i tid. Kroppen måste hinna vakna innan det är dags att träna. Sitter nu här med min morgonsmoothie. Väldigt gott på morgonen och ger bra med energi. Och energi är bra när man ska iväg o träna.

Solen skiner idag med. Har till och med haft fläkten igång. Det var 29 grader i vårt sovrum igår så den fick stå igång hela dagen. Det blir väldigt varmt här hemma, vilket är märkligt med tanke på att vi har sol in i lägenheten ungefär 2-3 timmar om dagen. Märkligt är det i alla fall....

Har tänkt ta oss ut till stranden sen i eftermiddag. Kanske få en chans att faktiskt använda nya bikinin en gång denna sommarn. Annars har jag den till när vi ska till Teneriffa efter nyår =)

Nu ska jag gå o klä på mig.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Christine

Vet att man kan göra med yoghurt, men tycker det här är mycket godare!

2007-08-06 @ 17:13:17
URL: http://chrillidilli.blogg.se
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Tack för tipset på min blogg.
Men jag tränar i bostadsföreningens lokal, för det är så billigt o de har allt jag behöver.
Men jag blev peppad av din kommentar.
Kram

2007-08-07 @ 22:02:16
URL: http://samira.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0