Mysig lördag...

Har haft myslördag här hemma idag tillsammans med Emil och lillebror. Malmöfestivalen har dragit igång nu och som vanligt går mamma och pappa dit ensamma på lördagskvällen och då tänkte jag att Johan behöver ju inte sitta ensam hemma ikväll. Så vi har gjort hemmagjord pizza och suttit och pratat dataspel hela kvällen. Väldigt trevligt och mysigt. Gott blev det dessutom. Kanske inte riktigt samma sak som köpe-pizza, men mycket nyttigare och ändå väldigt gott. Vi ska ta och göra om det en annan kväll =)

Annars har dagen bara försvunnit. Skulle egentligen tränat idag, men de öppnade inte förräns kl.10 idag så då hann jag inte. Skulle iväg och handla med mamma och pappa. Blev en hel del. Bl.a. 3 liter yoghurt. Har fått dille på det. Både som det är med en massa goda saker i och att blanda i smoothie. Försöker minska mitt brödintag och få bort lite kolhydrater och då är bra med yoghurt.

Nu är det dock snart läggdags. Gick upp kl.7 i morse och jag är rejält trött nu.

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Den naturella yoghurten (inte den milda) är så sjukt god.
Jag kan äta den bara som den är.

2007-08-22 @ 22:46:53
URL: http://samira.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0