Nu är det slut...

...på ledigheten...

Har haft en hel del att göra sedan jag skrev sist och har inte riktigt haft lust eller ork att uppdatera.

Mitt nya liv går framåt. Jag promenerar väldigt mycket. I alla fall en promenad om dagen. Beror på om jag tränar eller inte... Det lär inte bli morgonpromenad när jag jobbar, men ska i alla fall gå en promenad om dagen. Känns inte lika hopplöst att hålla mina nya vanor under jobbedagarna nu i alla fall... Känner mig väldigt positiv. Var och vägde mig på form och figur i tisdags. -1.2 kg visade den då. Det är bra på drygt två veckor. =) Ser positivt på livet. Jag mår bättre, är piggare förutom just idag eftersom jag gick ungefär en mil igår o har ont i hela kroppen nu.

Ska i alla fall börja jobba imorn. Skönt att börja en fredag så man får helgen sen =)

Imorn börjar även Malmöfestivalen. Vet inte hur mycket jag kommer att vara där, men lär ge uppdatering på mat och stämning skulle jag kunna tänka mig...

Nu ska jag se Las Vegas innan jag kryper ner i sängen...

NightyNight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0