Nysminkad

Är nu hemkommen från Make up store. Iofs har jag varit hemma ett tag, men vi åt först middag, sen diskade jag och sen gick jag ut på en promenad. Gick ett varv kring Beijers Park. Skönt att gå ut och gå efter middagen.

På tal om middagen så köpte jag igår hem fiskbiffar (som egentligen var laxbiffar just igår) från Malmborgs och som Anna rekommenderade. Var skitgoda. Åt de tillsammans med kokt potatis, kall romsås och grönsallad. Mumsigt värre var det...

Men nu, sminkningen. Var skitkul och bli ompysslad så. Hon till och med plockade mina ögonbryn. Blev en vardagssminkning, så den är rätt diskret. Köpte en hel del av prylarna som hon använde på mig. Tänkte att jag nu ska börja mitt nya liv så måste ju det även innefatta hur jag tar hand om min hud. Så det blev ny foundation, som jag för övrigt inte ens känner att jag har på mig, consealer, ögonskuggor, pensel, läpp-penna och läppglans. Är några hundralappar fattigare, 680 kr för att vara exakt. Men jag kände att idag var det värt det. Det är min belöning för att jag faktiskt går framåt i mitt nya liv.

Här är i alla fall en ny bild på mig. Håret slutar ungefär där bilden slutar, så då ser ni min nya frisyr oxå...



Nu ska jag sitta i soffan ett tag och sen följa Emil till bussen. Tar all vardagsmotion jag kan få. Sen ska jag sätta mig vid pianot och sjunga lite!

Kramkram


Kommentarer
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Snyggt!!
Make up store har bra grejer, dock dyrt. Men det är värt det. Inte var dag man handlar! :)

2007-08-07 @ 22:04:29
URL: http://samira.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0