Vilken härlig helg!!

Sommaren har kommit till Malmö!! bättre sen än aldrig liksom....

Det har gjort att mina dagliga promenader har känts lite roligare. Inte för att jag inte har njutit av dom innan i veckan, men att vara ute och gå i solen med någon bra musik i mp3-spelaren är något extra trevligt.

Mitt nya liv går framåt. Har kommit fram till att om jag ska lyckas lägga om kost o hela livet egentligen så behöver jag ha ordning hemma, så nu går jag och plockar mest hela tiden tror jag. Har haft det strålande rent här hemma i en vecka nu och det har det nog aldrig varit. Jag är en slarver egentligen... Just nu är jag inne i ett sånt härligt flow. Jag längtar efter min morgonpromenad och sen på eftermiddagen längtar jag efter min "efter-middag"-promenad. Njuter av livet just nu. =)

Nu ska jag njuta av en kopp te och två mackor med makrill på.

Ha en trevlig söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0