Äntligen över

Nu är Lucia äntligen över och jag överlevde, även om det kändes knappt där ett tag. Luciafesten blev väldigt lyckad o jag fick många fina kommentarer om uppträdandet efteråt och det kändes ju bra. Det är alltid skönt när folk uppmärksammar att man har lagt ner mycket jobb på något.

Nu är det i alla fall fredag och jag har en liten kort blockflöjtslektion kvar innan jag får bege mig hem och fira helg med mina 5 (!) vinflaskor. Hade vinlotteri här igår och då vann jag andrapris, dvs 4 vinflaskor och sen så fick jag en flaska som tack efter luciafirandet igår. Vilken tur att jag inte har så mycket kvar av antibiotikan att ta!

Byebye

Kommentarer
Postat av: maria

känner som dig hurra för att vi överlevde lucia... vi ses ikväll ! (ta med en flaska vin )
Hälsningar
Maria

2007-12-15 @ 09:15:25
Postat av: Tessan

Jag kunde inte komma ikväll. Hade glömt att jag redan var inbokad för ikväll... Har meddelat Sara om det dock.

2007-12-15 @ 10:51:03
URL: http://galantea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0