Fredag...jaha...

Så är det nu fredag igen. Sitter här vid en gammal dator o svär över att det trådläsa nätverket inte verkar funka på min egen dator just nu. Vill spela World of Warcraft. Har inte direkt något att göra... Emil fyller år imorn och då är det ikväll dags för det traditionella fyllebaket som han har med två kompisar. Alltså är jag förpassad en våning upp och jag har tråååååååkigt!!!

Det har annars varit väldigt fint väder här idag. Vaknade halv sex imorse av ett sms och såg hur solen sken in genom fönstret. Visst har det blåst en massa men solen har skinit och det har varit varmt! Yey!!

Maria: Doris är Christines och Magnus nya söta lilla hund. Gå in på http://chrillidilli.blogg.se och titta på bilderna där. Hon är supersöt...

På söndag är det i alla fall dags att dra ner till jämtland. Det innebär inget internet på en vecka. Inte kunna kolla mailen eller hålla sig uppdaterad på världen. Gah!!! Måste skaffa mig mer att läsa tror jag...

Men nu tror jag att jag ska ta o smyga mig ner en våning och hämta upp en film att titta på... Var länge sen jag såg Secret Window. Den är bra så jag tror det blir den...

Kommentarer
Postat av: Nenne

Det blir så kul med festligheter imorgon! Vi ses!!!

2007-07-13 @ 22:19:36
URL: http://nenneblogg.blogspot.com
Postat av: Maria

Gullig hund fast jag e rädd för hundar, måste visa den för syrran, jag tror det är en sådan hund som hon skulle vilja köpa om ett år eller så....Hälsa Doris och Christine.

2007-07-16 @ 11:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0