och regnet det bara öser ner....

Åkte från Malmö med vissheten om att uppe i Norrland är det fint väder och varmt. Tji fick vi. Det har regnat nästan konstant sen vi kom upp här och är ungefär 10 grader ute. Det är jävligt kallt med andra ord. Det är inte direkt så att man vill gå ut.

Tog mig dock ut lite idag. Var trött på att sitta hemma. Tillbringade en timme eller så nere hos Morgan i fiskarstugan och fick lite uppdateringar. Gick sen en sväng på stan men det var inte så trevligt pga regnet... Suck... Men det ska tydligen bli lite bättre på onsdag. Håller tummarna för det.

Annars har jag tillbringat större delen av helgen i soffan eller sängen läsandes. Har läst ut mina Harry Potter-böcker nu. Bara andra gången jag läste sjätte boken och den var mycket bättre än vad jag kom ihåg. Ser både fram emot och ser inte fram emot sista boken. Vill ju läsa den men vill inte att det ska ta slut. Men nåja. Den tiden - den sorgen.

Ska ta mig lite kaffe och en macka nu.

Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0