Sommarlov!

Efter att ha fått lite kommentarer om att jag är dålig på att uppdatera min blogg så får jag se till att göra det nu.... Kommer knappt ens ihåg vad jag skrev om sist, men både allt och inget har hänt sen dess!

Har i alla fall sommarlov. Njuter av ledigheten och gör sånt som jag önskar att jag hade orkat annars. Kom igång duktigt med träningen så fort lovet började och det är otroligt härligt vilken energi jag lyckades lägga in i träningen. Jag önskar att jag faktiskt kommer att orka träna så även i höst när jag börjar jobba igen...

Just nu sitter jag dock i Piteå, så inte mycket träning här =) Vi kom upp i torsdags efter en otroligt lång resa. Vi åkte hemifrån Malmö 7.11 (fast taxin hämtade oss 6.20). Vi kom upp till Piteå 23.25. Gissa om vi var trötta då. Jag börjar känna mig gammal. Är inte lika lätt att sitta så länge längre. Längtade efter att få ut och röra mig mest hela tiden.

Igår så spelade Emil konsert på Doktorsvillan. Var en lunchkonsert så jag åt lunch...Haha, ibland så konstaterar jag det uppenbara =) Det var ingen god lunch dock. Dyrt, fett och inte vidare gott. Hur man lyckas få en kycklingklubba så fet är bortom mitt förstånd.
Sen på kvällen var det dags för konserten Emil tjatat om i evigheter, Mnozil Brass. Ett österikiskt brassband som faktiskt är rätt bra och roliga. Tyvärr så kände jag att jag inte direkt kunde uppskatta konserten så otroligt mycket för det öste ner exakt hela tiden. Var helt genomblöt när vi väl kom hem sen. Men det är ju det som är faran med utomhuskonserter. Efter det tillbringade jag min kväll i soffan och i sängen. Håller på att läsa om "Harry Potter and the order of the phoenix". Jag älskar verkligen Harry Potters värld. Fast inte filmerna. De gör inte böckerna rättvisa. Ska läsa sjätte boken sen oxå så jag är uppdaterad till 21 juli då sista boken kommer. Kan inte riktigt fatta att det är slut sen. Får väl läsa om hela serien lite då och då och drömma mig bort till den magiska världen som är så underbar!

Nu ska jag ta och bege mig ner på stan och gå på bolaget. Behöver lite vin och sånt om det blir nån fest eller så =)

--------------

Just det, har ju klippt mig oxå. Page! Trivs skitbra i det. Hade kunnat lägga upp en bild, men min digitalkamera har bestämt sig för att sluta fungera, så det går inte. Får ta tag i det när vi kommer hem från semestern!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, det var verkligen på tiden att du uppdaterade din blogg så vi vet vad som händer ! Låter som att du har en skön sommar och passar på att vila upp dig inför hösten. Vi ses någon dag !

2007-07-09 @ 16:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0