Galantea?

Lördag idag och inspirerad av systrarna startar jag härmed en ny blogg. En som inte är lösenordsskyddad. Där jag kan skriva bara allt möjligt utan att tänka så mycket.

Galantea är jag. Eller egentligen är det en av mina karaktärer i World of Warcraft, men jag tycker det är ett fint namn =) Therése heter jag annars. Jobbar som musik- och dramalärare. Pluggar drama samtidigt. Har en sambo som är underbar och som tar hand om mig när jag är för trött för att göra det själv. Tränar i alla fall en kväll i veckan, två om det hinns med. Har en katt som hårar överallt.

Men idag är det ju i alla fall lördag och klockan är 11. Har ännu inte ätit någon frukost, men känner hur kaffedoften sprider sig i lägenheten, så nu är det dags.

Solen skiner och våren är på väg. Känns härligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0