Härliga helg

Hade en helt underbar dag igår. Först var jag o tränade och det gick iofs sådär iom mina leder.

Sen åkte jag hem och vi fikade och sen begav jag o Emil oss ut på stan. Hade tänkt oss ner till Västa hamnen, men det blåste så förbannat igår, så det blev stan i stället. Skulle hämta ut biobiljetter och gå och kolla på nya mobiler till oss. Min har strulat så mycket och batteriet tar slut efter 3 minuters samtal. Hittade ingen i första affären, men sen så =) Blev en rosa Samsung med mp3-spelare och 3G och lite andra finesser =)

Var och käkade sen lunch på nåt ställe på Saluhallen. Var gott tills jag upptäckte ett långt hårstrå inbakat i en bit fetaost, då blev jag mest illamående och ville inte äta mer.

Sen när vi skulle ta bussen till bion på kvällen fick vi vara med om en smått obehaglig upplevelse. När vi hade gått på bussen hörde jag ett samtal från busschauffören. Tydligen satt det folk på bussen som hade betett sig obehagligt och han ville ha av dom. Folk gick av bussen och vi satte oss längst bak. Men bussen kör aldrig från Värnhem så vi mest bara väntar. Då hörde vi samtal från busschauffören som säger att han kör inte förräns de personerna gick av bussen. Det visade sig att de killarna satt precis bredvid oss. Och sättet de pratade på. Helt sanslöst. Jag kan förstå att busschauffören kände sig hotad om de snackade på samma sätt när de gick på. Till slut kom det en ny buss som resten av oss fick gå på och de andra killarna fick vänta med en stor kille tills polisen kom.

Men filmen var bra i alla fall. Såg Apocalypto. Den var verkligen blodig.

Tog bussen hem och sen somnade jag. Vaknade för en timme sen ungefär.

Ska mest ta det lugnt idag, men det kommer säkert en uppdatering senare =)

Kommentarer
Postat av: Christine

Aah jag hatar när det är dumma människor på bussen!

2007-03-18 @ 11:17:13
URL: http://chrillidilli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0