Härliga vår!

Åh vilket totalt underbart väder det är ute och har varit hela helgen. Kom nyss hem från träningen och det är något med solen som gör att allt blir så underbart. Satt på bussen hem och inte ens den irriterade busschauffören lyckades få ner mitt humör. Fast det är nog inte bara tack vare solen utan det är nog träningen oxå. Äntligen börjar det kännas givande att träna igen. Hoppas verkligen både den känslan och vädret håller i sig i några veckor nu =)

Nu ska vi snart äta middag. Emil står o fixar krögarpytt nu. Inte vidare ambitiös middag, men det är näring i alla fall!

Puss o kram på er alla där ute i solen.

Just det, förresten. En hel dag har nu gått utan den minsta lilla chokladbit eller den minsta lilla klunk läsk. Känner att jag nu har nya krafter att ta itu med det. Kommer rapportera mina framsteg =)

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej vännen. Ja, vad är det med dessa busschaffisar...är det ett deprimerande yrke de har eller? Igår skulle jag och min pappa åka buss till Waldemarsudde från centralen....busschaffören stängde dörrarna när jag stod i öppningen så att jag nästan klämdes fast. Han bara tittade på mig å log sadistiskt och började köra iväg. Dessutom så har se så bråttom att komma iväg så att en äldre dam nästa ramlade omkull innan hon han sätta sig. Konstigt folk det där. Här i Stockholm är det också soligt och varmt nu! Härligt att våren kommer. Kramar från din Karin

2007-03-28 @ 11:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0