Magont

Så har man då avklarat besöket hos barnmorskan. Ont gjorde det tror jag fast inte som förra gången, men nu har jag ont i magen. Känns som mensvärk. Aj är det i alla fall.

Kom bara lite försent till jobbet i morse. Var här strax innan tio i nio så jag missade bara en halv lektion. Sen efter det har dagen knallat på. Har min första efterlängtade paus nu och då tänkte jag sätta mig här vid en dator en stund. För min lediga tid är ju min egen.

Längtar ut i solen. Det är verkligen helt totalt strålande väder ute. Känner för att åka ner till stranden och sitta på en sten och läsa en bok. Längtar efter årets första Latte utomhus. Det är något med solen och våren som gör mig så lugn. Förväntansfull på något sätt. Harmonisk.

Dags för mig nu i alla fall att säga adjö och gå iväg till ica och handla frukost till fritids. Och för en gångs skull så jublar jag för jag får komma ut i solen!

----

För övrigt har jag ont i huvudet och ser lite suddigt. Tror det är tur att jag ska till optikern på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0