Schlageryra

Nyss hemkommen efter en trevlig kväll hos Christine. Först fick jag äta god mat och sen såg vi melodifestivalen. Hade lite krig om vem som skulle vinna, men jag tror verkligen rätt låt vann. Dvs, The Ark!!

Men jag känner ändå att kvällens bästa låt var när Tomas Andersson Wij sjöng "Evighet". Fy tusan vad snyggt det var. Ringde direkt Anna för att fråga om vi inte skulle gå på hans konsert ändå. Kollade biljetter nu när jag kom hem, men de var slut. Tråkigt, för han är grymt bra. Ska nog lyssna på honom nu eftersom det ändå inte är nåt bra på tv:n och Emil kan man ju inte slita från hans dator för att se en film. Nåja.

Söndag imorn och jag ska träffa Anna en sväng och sjunga lite vid pianot. Sånt är trevligt. Hon spelar och jag sjunger. =)

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0