Solstrålar

Ibland har man såna dagar som verkligen är bergochdalbanor men som slutar på perfekt. Mina kära fyror lyfte upp hela mig idag med sin otroliga glädje när de sjöng. De var trevliga och söta och glada. Helt underbart. Undrar om vädret börjar smitta av sig på dem med.

Har varit och tränat och blivit masserad nu på eftermiddagen. Var skönt fast det gör ont att bli masserad. Åse (min massör) säger att jag är jättespänd. Så nu får jag ta o gå dit oftare. Skolan bjuder oss på en massage i månaden. =)

Ska ta o fixa lite mat till mig nu. Emil har ätit kebab idag så han vill inte ha middag. Och jag är hungrig så jag måste äta nu. Kände bara att jag ville jobba lite innan jag åt. Men nu så.

Puss o kram på er där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0