Vårtecken

Tog mig en promenad bort till Värhemstorget innan och tog bussen till Caroli för att lämna igen en födelsedagspresent, eller rättare sagt byta den, och sen träffa Annapanna. Vi gick hem till dom och åt pannkakor till lunch o sen gick vi hem hit. Vi tog vägen om Willy's och sen på hemvägen så gick vi förbi ett helt fält av vita blommor. Eftersom jag inte kan något om blommor tog jag ett foto i stället =)




Var otroligt varmt och skönt ute. Riktig vår var det idag.

Nu har vi suttit ett tag o spelat piano och sjungit så jag tar en paus vid datorn i stället =)

Sen blir det experimenterande vid spisen. Ska göra någon slags thaigryta har jag tänkt, men jag lär märka vad det blir =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0