Woopidoo

Äntligen äntligen äntligen är det fredag!

Har haft en väldigt lugn dag med bara tre lektioner + kör så jag är inte alls sådär överdrivet trött som jag brukar vara. Tur är det för Emil vill ha lasagne till middag ikväll!

Men det är skönt att det är fredag. Har varit en jobbig vecka iom mina leder. Har inte kunnat göra något förutom att ligga ner. Längtar efter att träna. Hade tänkt träna igår, men jag gick långt i onsdags så då pajjade lederna ihop igen.

Var hos optikern i onsdags. Min syn hde förändrats, så nästa vecka får jag mina glasögon =) Blåa bågar denna gången =)

Sitter o väntar på min mor nu. Hon skulle träffa en förälder och sen ska vi hem till henne och fika och jag ska handla hem till lasagnen. Ska bli mumsigt med det och ett glas vin eller två ikväll.

Solen skiner här i Malmö idag i alla fall. Var ute och rastade lite hemvistbarn innan och det var så varmt precis vid väggen där jag satt. Hoppas våren är här nu!

Kommentarer
Postat av: Millan

Trevlig helg!

2007-03-16 @ 22:10:37
URL: http://millan.dk
Postat av: Christine

Nej det blev aldrig nån bio, jag var skittrött! Hur var acopalfhabfn, jobbigt namn ju.

2007-03-18 @ 09:36:47
URL: http://chrillidilli.blogg.se
Postat av: Christine

Nej det blev aldrig nån bio, jag var skittrött! Hur var acopalfhabfn, jobbigt namn ju.

2007-03-18 @ 09:36:48
URL: http://chrillidilli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0