Is there anybody out there?

Vem läser min blogg?

Undrar bara.

Sällan man får kommentarer.

Vill ni identifiera er?

-------------------------------------------------

Annars så lever väl livet vidare. Resten av lovet var lika trevligt som Stockholmsresan.

Hann med att träna en gång.

Hjälpte mamma i trädgården. Krockade med en pinne och fick ett sår vid vänster tinning. AJ, sa jag. Ont gjorde det.

Var en sväng på stan.

Handlade och gjorde storkok lasagne.

Städade och gjorde fint hemma.

Men nu är det redan onsdag igen och snart är helgen här. Det är inte klokt vad tiden går fort. Har haft massa personal sjuk denna veckan, så det har blivit mycket inhoppande. Men det har varit kul. Har haft både engelska och svenska. Najs =) Tyvärr så har ju planeringstiden blivit lidande, men jag har ändå fått gjort det mesta av det jag skullat göra.

Men man blir ju trött.

Skulle tränat idag hade jag tänkt, men ryggen gör ont som tusan. Typiskt egentligen. Var i princip smärtfri förra veckan, men nu satte det igång igen. Får väl ta o vila lite när jag har tid.

Som till exempel nu. Ska återgå till liggandes läge i soffan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag brukar läsa!

2007-11-08 @ 11:05:12
Postat av: Maria

Ja läser med alltid

2007-11-08 @ 21:02:14
Postat av: Christine

HAHA krockade du med en pinne!! Jag fick världens mental picture :)

2007-11-08 @ 23:11:53
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Jag läser också!

2007-11-09 @ 23:35:38
URL: http://samira.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0