Lite bilder

Äntligen är det fredag. Avslutade veckan med att gå en sväng till stan och tog en fika med mamma och systrarna.

Har länge varit sugen på att köpa en ny orkidée. Tittade in på blomsteraffären på Caroli City, men de var jättedyra där. Så när jag kom hem gick jag in på blomsteraffären vid Kirsebergs torg i stället. De har bra kvalitet på sina blommor och är väldigt billiga. Så det blev en vacker vit orkidée med en fin grön kruka för 240 kr. Billigt och bra. Tog ju naturligtvis fram kameran och fotade den oxå =)





Passade även på att försöka få en bra bild på Zabben. Inte det allra lättaste att påkalla en katts uppmärksamhet och sen få den att sitta still medan man försöker få en bra bild. Denna var den bästa jag lyckades ta på henne.



Vill även passa på att visa; hösten är på väg till Malmö. Denna bilden tog jag i söndags när jag och Emil gick en sväng i Beijers Park (den ligger bara 5 minuter från vår lägenhet). Jag älskar hösten när bladen på träden börjar skifta i färg. Vackert!



Ha en trevlig fredagskväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Mentor?
Vilket läskigt ord.

2007-09-07 @ 21:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0