Lite snabbt såhär

Sitter o tar mig en liten rast o eftersom uppdateringar efterlysts så ger jag en snabb här.

Har mått lite dåligt från och till i veckan och var sjuk i fredags så jag har vilat och sovit mycket och inte orkat sitta så mycket vid datorn, därför det inte har blivit någon uppdatering här. Men nu mår jag dock bra och jobbar och står i.

Börjar känna lite smått panik inför Lucia. Jag har knappt börjat titta efter låtar än. Kan ni ge mig tips? Måste jag överge min tanke på att inte ha några jullåtar i lucia-tåget? Det finns ju inte så många Lucialåtar. Hjälp mig alla musikvetande vänner. Och andra för den delen =)

Kramkram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för uppdateringen finns ju hur många låtar som helst vet dock inte riktigt vilka som är jullåtar här kommer listan, Luciasången på italienska så klart, det strålar, gläns, lusse lelle, så mörk är natten, Låt det brinna, silent night, julen är här, Lucia är här( nu kommen och glädjens lucia är här..)
Tomtarnas julnatt, Adventstid, mfl Kolla i boken JULENS SÅNGER ( den stora röda ) finns säkert på bibblan, vi kommer även att läsa legenden om Lucia
Hälsningar
Maria

2007-09-19 @ 17:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0