Min helg

Helgen började med att jag först hade en lite sådär småkass dag på jobbet. Man har sådana dagar ibland. Men mitt i allt mitt elände bestämde jag mig för att överraska Emil när han kom hem från jobb. Hade egentligen bara tänkt att vi skulle äta varma mackor, men det blev något helt annat =) Detta är bilden som mötte honom när han kom hem i fredags kväll =)

 


Igårkväll hade vi mamma och Johan på middag. Det var jättemysigt! Fick en novemberkaktus som numer pryder köksbordet.




Idag har vi varit iväg till Ikea och köpt hem lite nya ljus och tesilar. Emil fick en bringare att ha vatten i oxå =) Älskar sådana här mys-fixar-söndagar =)


 Bestämde mig för att sätta ett blockljus på micron. Bredvid ligger födelsedagspresenten Johan ska få på tisdag =)


 Så här ser det ut på vardagsrumsbordet.


 Orkidéen är jättefin!!


 Och i en av mina gamla orkidéer börjar en ny stängel växa fram =D

Kommentarer
Postat av: Annica

Nu har jag äntligen hittat din blogg ! kul att läsa om hur du har det nu . Kram .

2007-10-05 @ 12:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0