Träning!

Äntligen kände jag mig tillräckligt okej i kroppen för att träna. Iofs var det förra onsdagen som jag tränade sist, men kroppen började verkligen bli rastlös. Blir ju så när man jobbar långa dagar att orken inte riktigt finns där och kroppen tar stryk av det. Men annars så går det bra. Både med maten och med jobbet. Hade första föräldramötet igår. Har ju gått in och blivit medmentor i åk. 7. Jättehärliga föräldrar.

När det gäller maten så har jag gått över till måltidsersättning till lunch. Vet inte om jag berättat det innan. Nu efter två veckor går det ner rätt bra =) Jag håller mig dessutom mätt på den tills det är dags att äta 4 timmar senare. Visst får jag ta en frukt eller nåt på eftermiddagen, men jag klarar mig ändå bättre än jag gjorde på skollunchen.

Ska väga mig igen på måndag eller onsdag har jag tänkt. Vet inte om det har hänt så mycket denna gången, eftersom jag inte kunnat träna så som jag önskat. Men jag slarvar inte med maten i alla fall och det är ju bra.

Zandra: Tack för komplimangen. Det är nog faktiskt ett av de få kort på mig själv som jag faktiskt är nöjd med!

Lena: Jag har faktiskt inte tagit något exakt "före"-kort, men det blev ju tagna en del foton i somras när vi var i jämtland, så det blir ju ett "före"-kort på sätt och vis. Men jag kommer att uppdatera hur det går med vikten i alla fall!

Nu ska jag återgå till antingen stickningen eller läsa musikhistoria. Ska börja med pop/rock-historian med sjuorna imorn. Ska sjunga lite och berätta lite och så lyssna lite på musik. De är så intresserade så det är så kul!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Christine

Så duktig du är. Stolt över dig faktiskt :-) Ses sen, tar med parfymen då!!

2007-09-07 @ 11:14:25
URL: http://chrillidilli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0