2008.08.08 kl.åtta minuter över åtta.

Inte här alltså, men i Peking. Lite coolt ändå att de lyckats pricka in det så bra. Det är mer värt att fira än stockholmarnas egen "08-dag".

Men, idag börjar alltså OS. Inte för att jag tror att jag kommer sitta klistrad framför tv:n vidare mycket. Är inte så mycket för att titta på sport, förutom hockey då, och det är ju ingen hockey i sommar-OS *duh*.  Men lite kanske. Invigningen är nu på tv i alla fall. Den ska jag titta på. Hoppas på att få se lite bilder från Peking också. Är ungefär 4.5 år sen jag var i Peking. Var en häftig stad. Fick sett otroligt mycket och shoppade en hel del. Någon gång har jag tänkt åka tillbaka dit. Men som turist och inte för att sjunga. Drömmer fortfarande om Sas Radissons frukostar. Inte för att jag är så mycket för att äta frukost, men den var väldigt varierande och god.

Har varit iväg och tränat idag också. Tog bussen dit för ovanlighetens skull. Blåste halv storm ute och såg ut att bli regn. Men än så länge inget regn. Hoppas det håller i sig så ikväll oxå när jag ska träffa vänner och gå ut och äta.

Men nu är det OS-invigning på tv.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0