Att cykla eller inte cykla

Även om jag tycker att höstmorgnar är rätt mysiga så är det inte vidare trevligt när man vaknar och inser att mörkerheten ute beror på att det regnar. Då kommer oundvikligen frågan, cykla eller inte cykla? Bli blöt eller hålla sig torr? Trängas på en varm och överfull buss eller få en chans att vakna upp under cykelturen? Borde köpa mig regnkläder. Men nu har jag alltså inga regnkläder. Får väl bli blöt då!

Annars så kan jag ju meddela att vågen just nu i morse stod på -10 kg. Lite mer än 4 veckor. 3 kg kvar till mitt första delmål och då är det shopping som gäller!

Har för övrigt börjat ha eleverna igen. Hade två lektioner igår och har några idag. Har varit en del klasser ute på vift så lite lektioner går bort denna veckan.

Nä, dags att borsta tänderna nu!

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0