cykla blev svaret, blöt blev resultatet

Okej, vi behöver verkligen tvätta våra fönster där hemma så man ser hur mycket det regnar ute! Trodde inte att det regnade så mycket som gjorde, men det gjorde det och resultatet blev att innan jag ens kom ut på Lundavägen var jag genomblöt. Men det var för sent att vända om och ta bussen tyckte jag. Så resultatet (många resultat) blev att jag fortfarande sitter med fuktiga jeans och fortfarande har min tröja på tork på toaletten. Sitter med hoodie och inget under, och det börjar bli lite varmt nu. Måste verkligen köpa mig ett regnställ.

Sitter nu och jobbar med mitt teorihäfte. Märker bara mer och mer som jag vill ha med för att förklara vidare. Detta blir ett häfte att jobba med under några år för vissa klasser och vissa kommer klara det snabbare. men dags för fikapaus nu.

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0