Dåligt av mig

Har inte uppdaterat på ett tag, jag vet! Har varit trött av alla intryck och allt annat från jobb. Det är jobbigt att jobba, bara så ni vet!

Ang hustittandet i Staffanstorp, så blev inte Emil lika förtjust som jag blev, så vi fick passa på det. Synd. Men vi har ju bara precis börjat titta på hus, så det är lugnt. Hittar man inte ett hus som båda tycker är perfekt så är det ju egentigen inte perfekt!

Annars så börjar lektionerna imorn. Har fortfarande lite schemastrul, men det är ju vanligt. Har lyckats få ner mina timmar något varje vecka. Dansläraren vile ha dans med mellanstadieklasserna varje vecka, så tyvärr rök mina dramalektioner varannan vecka. Men vi överlever väl. Har en känsla av att vissa elever sörjer de missade datalektionerna mer!

Ska i alla fall ha sexorna o femmorna imorn.

Sitter annars o kämpar på med mitt musikteorihäfte. Måste göra klart det inför nästa vecka när sexorna ska börja ha teori.

Är trött nu så jag får ta o avsluta. Känner ändå bara att jag svamlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0