Förvåningen är övervälmande!

Var precis inne och tittade på min besökarstatistik och den har helt plötsligt skjutit i höjden! Är så många intresserade av mina tankar och ord? Coolt =)

Insåg precis att jag bara har 3 dagar kvar av semestern. Jag och mamma gick och pratade om det på stan idag. Var har sommarlovet tagit vägen? Malmöfestivalen börjar imorn och det känns som igår det var Malmöfestival senast!

Har blandade känslor inför jobbstarten, men det ska nog mest bli kul ändå. Ser fram emot att träffa kolleger och elever igen. Har en massa planerande att göra, men det får jag gjort under nästa vecka. När det gäller högstadiet så vet jag vad jag ska göra under höstterminen, behövs mest bara finplaneras lite och sätta ut provdatum och så. Lågstadiet är mest sjungande. Dramalektionerna är nog de som är mest svårplanerade. Där måste man först träffa grupperna innan man vet vad som behövs tränas på. Nu när jag sitter och tänker på det ska det faktiskt bli kul att sätta igång igen. Det enda jag kommer att sakna är orken att sitta uppe länge och titta på tv eller ligga och läsa. Men ska försöka hålla energin uppe ändå. Fortsätta träna 3 gånger i veckan, för jag vet att det ger energi. Fortsätta räkna points och gå ner i vikt så kommer jag bli piggare av det oxå. Har gått ner nästan 6 kg på 3 veckor. *yey* för mig!!

Nu lite Sex & the City innan det är dags för sängen!

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0