Gah!

Nej, Maria, är inte gravid. Men man kan väl ändå vilja bo större?? =) Om inte annat så för att Emil hade fått ett eget rum att sätta sin dator i så jag slipper höra den brumma hela tiden =)

Är trött. Har nyss kommit hem från träningen och har maten på spisen just nu. Emil jobbar så då blir det att laga mat själv.
Har suttit och planerat hela dagen och lagt körschemat. Blir inte lätt ska jag säga. Är uppe i 21 undervisningstimmar i år. Blir tufft. Menmen, man är väl en ståltant =)

Nu är det dags att äta.

Tack o hej

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har 40 undervisningstimmar/ vecka ;)

2008-08-21 @ 01:09:04
URL: http://highheeljenny.blogspot.com
Postat av: Jenny

Jajjemen :) Kolla in kunskapsskolan.se . Sveriges enda vettiga skolform och enda sättet att tillämpa lpo-94 enligt mig ;)



Vissa veckor har jag givetvis några timmar planeringstid men det mesta är integrerat under elevtid. Faktiskt smooth. Daglig planering tillsammans med mina personliga elever är helt faboulous! Grov och långtidsplaneringar görs förstås innan varje terminsstart. Vi är ju alla olika, men det passar i alla fall mig som hand i handske :) Musikundervisningen sker i block så att man hinner få in alla element på elevernas villkor med en kontinuitet som är omöjlig i vanliga skolan. De lär sig mycket mer och jag bränner ut mig mycket mindre, its a win-win-situation :)

2008-08-21 @ 17:17:14
URL: http://highheeljenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0