Gruul's lair

Som alltid när jag för första gången ska göra något i WoW tillsammans med andra som har gjort nånting 1000 gånger innan och som alla är bra spelare så blir jag skitnervös! Raidade i alla fall Gruul innan idag. Satt och läste in mig på boss-taktiken innan, men förstod som vanligt ingenting. Tur att man har en väldigt pedagogisk sambo som kan förklara allting för mig. Men i vilket fall så gick det bra. Vi fick ner båda bossarna på 45 minuter utan att jag dog alltför många gånger, tyvärr så droppade det inget bra till mig.

Ja, jag vet, jag håller på att bli en dataspelsnörd. Men det är kul att spela.

Sitter annars för övrigt och tittar/lyssnar på Phantom of the Opera samtidigt just nu. Finns vissa scener/sånger jag kan titta/lyssna på hur många gånger som helst. Det är så förtrollande musik och snubben som spelar fantomen i filmen har en sådan otroligt härligt raspig röst. Den passar verkligen till den rollen!

Ska snart åka hem till mamma och pappa och äta lite god mat tillsammans med hela klanen Nilsson.

Ha en trevlig lördagskväll!

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0