Länge sedan sist...

Har länge tänkt att jag skulle sätta mig ner här och skriva ner vad som egentligen händer och har hänt i mitt liv men det har känts lite konstigt. Dels så har det gått så otroligt lång tid sedan sist och dels så vet jag ju inte om det fortfarande finns folk som tittar in här för att se om det har skett någon uppdatering.

Livet är i alla fall väldigt härligt just nu. Solen skiner över Malmö och jag är pigg och lycklig.

Har tillbringat dagen på cykeln och cyklat över hela Malmö och åt lunch på limhamns fiskrökeri. Det var så otroligt skönt. Cykla längs vattnet. Se bron torna upp som något ur en målning. Den ser så overklig ut när man är en bit bort. Se alla glada människor som är ute på stranden och badar. Tyvärr har det inte blivit något badande i år. Fast egentligen kan jag väl inte påstå att jag sörjer.

Nu vet jag inte vad som väntar resten av dagen. Kanske sjunka in i boken jag köpte på outleten i Höganäs igår? Spenderade en halv förmögenhet uppe i Höganäs. Deras outlets är helt underbara. Kompleterade vår fina gröna servis, så nu har vi allt möjligt att leka med =)

Men. Skriv nåt litet om det fortfarande är någon som läser. Eller så...

Ha en underbar torsdagskväll alla där ute!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken är din favoritblogg? Tipsa gärna i min blogg :)

2008-08-07 @ 18:57:41
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0