Sista veckan

Imorgon börjar sista veckan på semestern. Ska väl ta tillvara på varenda minut nästa vecka. Fortsätta vila upp mig ordentligt. Kanske inte ens ställa klockan denna veckan utan åka o träna lite senare på dagen. Ska bara mysa på olika sätt nästa vecka.

Men det är egentligen helt otroligt hur snabbt sommaren har gått. De tre första veckorna var bara att vila upp sig efter en asjobbig vårtermin. Sen var det dags för semester i Norrland i 2 veckor. Sen första veckan tillbaka i Malmö var det dags att vila upp sig efter semestern. =) Och nu är det alltså dags för sista veckan.

Tycker det är lite skrämmande hur fort tiden går. Det är nu 8 år sedan jag flyttade till Piteå. 3 år sedan jag flyttade till Borås. 2 år sedan jag flyttade tillbaka till Malmö. Jättemycket har hänt under de här åren, men samtidigt känner jag mig fortfarande som 19 ibland. 27 är ju gammalt. Det tyckte man alltid när man var yngre och nu sitter man här själv. Huxflux är man 30 och sen är det snart dags för pension. GAH!!!!!

Annars så har vi varit i Staffanstorp idag och tittat på hus. Syrran o hennes man funderar på att köpa hus där. Jag och Emil fick lite blodad tand och var ute på hemnet sen och tittade lite, så jag ska gå på visning på ett hus på torsdag. 100 kvm, så inte så stort men lagom ändå känns det som. Får se hur det ser ut IRL.

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: christine

Jag kollade på huset på Hemnet, det såg jättemysigt ut! Är det det med uterummet? Jättefint. Även om jag inte kan förstå varför alla vill flytta till Staffanstorp :P Kan jag inte få följa med på torsdag? :)

2008-08-12 @ 11:06:25
Postat av: Tessan

Njae, du sis. Bilen är tyvärr full, för mamma o pappa ska oxå med!

2008-08-13 @ 10:43:56
URL: http://galantea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0