Vänner, pojkvänner och allt annat

Har precis kommit hem från en utomordentligt trevlig kväll på uteställe med vänner och respektive.
 
Det är alltid intressant när man ska sammanföra nya människor som man egentligen inte vet om de har någon gemensamt. Jag har några tjejkompisar från gymnasiet som träffas lite då och då ute och tar en öl och äter nåt gott, men ikväll för första gången så tog vi med våra respektive. Vi har en som jobbar på malmborgs men som innerst inne är musik- och datanörd. *puss älskling* Vi har en som jag aldrig hade träffat förr men som visade sig spelar WoW precis som jag och min älskling. Sen har vi en italienare som sist vi träffades inte pratade så mycket svenska. Och tro det eller ej, det funkade jättebra! Eftersom jag och mina gamla vänner alla jobbar som musiklärare blev det lite jobbprat, men inte alls så mycket som vanligt. Min karl fick lite WoW-snack och sen blev det lite av allt mellan himmel och jord. Verkligen supertrevligt.

Nu är jag supertrött och ska väl egentligen gå och lägga mig för att sova gott i min sköna säng. Men av någon anledning fastnar jag alltid vid datorn.

Nåja. Sov gott och dröm söta drömmar alla där ute.

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0