Ensam =(

Lördagkväll och jag sitter här ensam och funderar över att par glas rödvin. Emil är iväg på spelresa, dvs han har åkt till Falköping för att sitta och spela WoW med några polare och kommer inte hem förräns på tisdag. Och eftersom han har åkt för att spela så har han tagit sin dator med sig och därför kan inte jag sitta och spela eftersom jag bara har en mögig laptop.

Visst är det kul att han har åkt iväg men det känns ändå lite ensamt och sorgligt. Saknar min älskling!

Annars har jag varit på gymnasiemässan idag med åk9. Det är ju oxå en lördagssyssla =/ men det var ändå trevligt. Kul att få ta del av deras framtidsvisioner!

Nu ska Markus Fagervall snart åka skridskor i "Stjärnor på Is". Jo, jag vet, så lågt har jag sjunkit att jag idag tittar på det programmet. Kanske sätta på en rulle i stället och fördriva tiden på det sättet i stället innan det är dags att gå o lägga sig???

ROA MIG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0