Thank you for loving me

Alla som känner mig vet att jag är en hopplös romantiker som alltid väntat på att riddaren ska rida in på sin vita springare och svepa med mig och sen lever vi lyckliga i alla våra dagar. Den vuxna och rationella personen som bor någonstans inom mig vet ju att man lever inte lyckliga i alla sina dagar. Alla har vi våra upp- och nergångar i livet och alla dagar är jag inte så lätt att leva med. Humörsvängningar och utbrott är ibland en del av i alla fall min vardag. Men i allt detta har jag en underbar person som står ut med mig och som älskar mig trots alla mina irriterande egenskaper. Jag säger det ofta till honom att jag är så glad att jag har honom och att vi hittade varandra. För någonstans inom mig trodde jag aldrig att jag skulle hitta en så underbar man som jag faktiskt hittade. Eller som kanske hittade mig. För det var inte självklart att det skulle bli vi, och alla mina vänner blev förvånade över att det blev vi. Men jag älskar honom av hela mitt hjärta, trots att jag kanske inte alltid visar det.

E du är mitt allt, min bästa vän, min stöttepelare när jag mår dåligt och jag älskar dig!

Tack för att du älskar mig!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ååååh, vad gulligt!!!

2008-11-17 @ 15:59:24
URL: http://mittlivsomasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0