Wohoo

Har äntligen kommit igång med träningen igen! Tränade i tisdags och då kändes det väl sådär. Började hosta efter ungefär en halv cirkel. Idag kändes det myyyycket bättre och lyckades öka träningen till 45 minuter också. Känns jätteskönt att få komma igång igen.

Nu är det bara en dag kvar att jobba innan det är helg. Jag längtar kan jag ju säga. Är så trött just nu så jag behöver en helg att vila upp mig på nu tycker jag. Har varit så mycket skit iom magproblem och förkylning och sånt.

A-T: Har höstlov v.44. Är i Sthlm onsdag-lördag (åker tidigt söndagmorgon)

Åsa: Stort grattis till förlovningen =)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack vännen!!

2008-09-27 @ 09:32:30
Postat av: Maria

men tessi, vad du e dålig på att uppdatera dig ....

Vi vill ju veta allt om allt

Kram

Maria

2008-10-25 @ 18:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0