Äntligen helg!

Äntligen är det helg och man har fått chansen att sova ut lite längre! Fast jag vaknade vid halv åtta ändå.

De senaste dagarna har varit lite smått fullsmockade så det har inte riktigt funnits någon tid att skriva.

I torsdags jobbade jag till typ 16 och sen var jag och tränade en snabbis och sen var jag på hockey. Fy satan vilken härlig match!!

Igår jobbade jag och sen var det den traditionella fredagsfikan med mor på Espresso House. När jag sen kom hem la jag mig i soffan och lyckades inte ta mig därifrån förräns det var omöjligt att hålla ögonen öppna.

Men nu är det i alla fall helg.

Ska åka iväg med mor och far och veckohandla. De är så otroligt snälla som låter oss åka med och som dessutom kommer och hämtar oss innan de åker till coop. Det är nog inte många föräldrar som hade ställt upp på det. Men någon av oss borde nog ta och skaffa körkort. Etta inte!!!

Sen ska vi få gäster ikväll. Kära Åsa och hennes sambo och blivande make, Micke. Så det kommer att vankas god mat i Emils regi ikväll. Yey!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och vakna till lite mer!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0