Hur får man läsare?

I min statistik är det stadigt en person som går in och tittar på bloggen varje dag. Varken mer eller mindre. Nu undrar jag vem den personen är och om de andra som brukade läsa har tröttnat för att jag hade uppehåll så länge... Inga större funderingar så här på lördagseftermiddagen alltså...

Blev lite shopping på stan idag. En ny vårkjol på Lindex och ett par vinterstövlar på DinSko. Köpte ett par i höstas men de har gått sönder. Blir väl så när man köper billiga skor. Men nu så har jag ett par nya i alla fall. Det brukar ju falla lite snö här nere i Skåne under februari-mars, så jag måste vara beredd. Inte bra att gå i gympadojjor om det blir snö.

Nu sitter jag bara här i soffan och myser. Köpte en ny bok igår "Låt den rätte komma in", och den är riktigt bra! Hade den med mig på bussen innan också. Härligt med böcker som man inte vill släppa ifrån sig för att de är så bra. Någon som har några andra boktips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0