Sköna lördag!

Åh vad det är skönt med helg ibland! Vaknade rätt så utvilad när klockan ringde klockan 9 och upptäckte att älsklingen hade lagt tidningen på sängen bredvid mig. Låg kvar en stund och läste tidningen. Intressant att läsa allt som händer kring laget.

Sen upp och dricka lite kaffe och nu är jag nyss hemkommen från veckohandlingen på Coop. Ska försöka mig på att laga kalops imorgon. Gillar riktig husmanskost, speciellt på söndagar. Är nåt speciellt med söndagsmiddag.

Nu väntar jag bara på att mor ska ringa och sen är det dags för en tripp på stan. Har sett en kjol på Lindex som jag gärna vill ha och eftersom jag har en 50 kr-kupong som går ut idag så tänkte jag se om det finns någon kvar i min storlek!

Ha en trevlig lördag mina kära vänner!

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0